کرسمس اور اسلام

ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﺍﻟﺮﺣﯿﻢ

ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﻤﻮﮞ ﮐﮯ ﺗﮩﻮﺍﺭﻭﮞ ﻣﺜﻼ ﮐﺮﺳﻤﺲ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﻣﻨﺎﻧﺎ

ﺗﺤﺮﯾﺮ : ﺳﺎﺟﺪ ﺧﺎﻥ ﻧﻘﺸﺒﻨﺪﯼ

ﻧﻮﭦ : ﯾﮧ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﻓﯿﺼﻞ ﺍٓﺑﺎﺩ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺟﻌﻠﯽ ﭘﯿﺮ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﻟﮑﮭﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﺏ ﻣﻮﻗﻊ ﮐﯽ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﻧﮑﺎﻝ ﮐﺮ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺗﺮﺍﻣﯿﻢ ﮐﺮﮐﮯ ﺷﺎﯾﻊ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺭﮨﺎ ﮨﮯ ۔

ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ! ﻋﯿﺴﺎﺋﯽ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﻧﻈﺮ ﻣﯿﮟ ﮐﺎﻓﺮ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻧﺠﺎﺕ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺗﮏ ﻣﻤﮑﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺐ ﺗﮏ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﺎﻃﻞ ﻣﺬﮨﺐ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﺍﺳﻼﻡ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﮧ ﮐﺮﻟﯿﮟ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺭﺏ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﺎ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﮨﮯ ﮐﮧ:

ﻟَﻘَﺪْ ﮐَﻔَﺮَ ﺍﻟَّﺬِﯾْﻦَ ﻗَﺎﻟُﻮْ ٓﺍ ﺍِﻥَّ ﺍﻟﻠّٰﮧَ ﮬُﻮَ ﺍﻟْﻤَﺴِﯿْﺢُ ﺍﺑْﻦُ ﻣَﺮْﯾَﻢَ ﻭَ ﻗَﺎﻝَ ﺍﻟْﻤَﺴِﯿْﺢُ ﯾٰٓﺒَﻨِﯽْ ﺍِﺳْﺮَﺍٓﺋِﯿْﻞَ ﺍﻋْﺒُﺪُﻭْﺍٓ ﺍﻟﻠّٰﮧَ ﺭَﺑِِّﯽْ ﻭَ ﺭَﺑَّﮑُﻢْ ﺍِﻧَّﮧ ‘ ﻣَﻦْ ﯾُّﺸْﺮِﮎْ ﺑِﺎﻟﻠّٰﮧِ ﻓَﻘَﺪْ ﺣَﺮَّﻡَ ﺍﻟﻠّٰﮧُ ﻋَﻠَﯿْﮧِ ﺍﻟْﺠَﻨَّۃَ ﻭَﻣَﺎْﻭٰﮦُ ﺍﻟﻨَّﺎﺭَ ﻭَﻣَﺎ ﻟِﻠﻈَّﺎِﻟﻤِﯿْﻦَ ﻣِﻦْ ﺍَﻧْﺼَﺎﺭٍﻟَﻘَﺪْ ﮐَﻔَﺮَ ﺍﻟَّﺬِﯾْﻦَ ﻗَﺎﻟُﻮﺍٓ ﺍِﻥَّ ﺍﻟﻠَّﮧَ ﺛَﺎﻟِﺚ ‘’ ﺛَﻼَﺛَۃ ﻭَﻣَﺎ ﻣِﻦْ ﺍِﻟٰﮧٍ ﻭَّﺍﺣِﺪ ‘’ ﻭَّ ﺍِﻥْ ﻟَّﻢْ ﯾَﻨْﺘَﮭُﻮْﺍ ﻋَﻤَّﺎ ﯾَﻘُﻮْﻟُﻮْﻥَ ﻟَﯿَﻤَﺴَّﻦَّ ﺍﻟَّﺬِﯾْﻦَ ﮐَﻔَﺮُﻭْﺍ ﻣِﻨْﮭُﻢْ ﻋَﺬَﺍﺏ ‘’ ﺍَﻟِﯿْﻢ ‘’ ۔
‏( ﺳﻮﺭۃ ﺍﻟﻤﺎﺋﺪﮦ : ﺍٓﯾﺖ ۷۲۔۷۳ ‏)

ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﺑﮯ ﺷﮏ ﮐﺎﻓﺮ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ ﻟﻮﮒ ﺟﻮ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻭﮨﯽ ﻣﺴﯿﺢ ﺍﺑﻦ ﻣﺮﯾﻢ ﮐﺎ ﺑﯿﭩﺎ ﮨﮯ ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﻣﺴﯿﺢ ﻧﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮐﮩﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﮮ ﺑﻨﯽ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮐﺮﻭ ﺟﻮ ﻣﯿﺮﺍ ﺑﮭﯽ ﺭﺏ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ﺑﮭﯽ ﺑﻼﺷﺒﮧ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﺷﺮﯾﮏ ﭨﮭﺮﺍﯾﺎ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺟﻨﺖ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﺮﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﺟﮭﻨﻢ ﺍﺱ ﮐﺎ ﭨﮭﮑﺎﻧﮧ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻇﺎﻟﻤﻮﮞ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺪﺩﮔﺎﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﺷﮏ ﮐﺎﻓﺮ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ ﺟﻮ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺑﮯ ﺷﮏ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﯿﻦ ﺧﺪﺍﻭٔﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺧﺪﺍ ﺗﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﺎﺕ ﺳﮯ ﺑﺎﺯ ﻧﮧ ﺍٓﺋﮯ ﺗﻮ ﺟﻮ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﮐﺎﻓﺮ ‏( ﻣﺮﯾﮟ ﮔﮯ ‏) ﺿﺮﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺩﺭﺩﻧﺎﮎ ﻋﺬﺍﺏ ﭘﮩﻨﭽﮯ ﮔﺎ۔

ﺍﻥ ﺍٓﯾﺎﺕ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﺿﺢ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﭘﺎﮎ ﻧﮯ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﺎﻓﺮ ﮐﮩﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﺍﺿﺢ ﻓﺮﻣﺎﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺸﺮﮐﺎﻧﮧ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺳﮯ ﺗﻮﺑﮧ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ ﺗﻮ ﺍﻥ ﮐﺎ ﭨﮭﮑﺎﻧﮧ ﺟﮩﻨﻢ ﮨﮯ ۔ﺍﻭﺭ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﯾﮩﻮﺩﯾﻮﮞ ﺳﮯ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ :

ﯾٰﺎَﯾُّﮭَﺎ ﺍﻟَّﺬِﯾْﻦَ ﺍَﻣَﻨُﻮْﺍ ﻟَﺎ ﺗَﺘَّﺨِﺬُﻭْﺍ ﺍﻟْﯿَﮭُﻮْﺩَ ﻭَ ﺍﻟﻨَّﺼَﺎﺭٰﯼ ﺍٓﻭْﻟِﯿَﺎٓﺉً ﺑَﻌْﻀُﮭُﻢْ ﺍَﻭْﻟِﯿَﺎٓﺉَ ﺑَﻌْﺾٍ ﻭَّ ﻣَﻦْ ﯾَّﺘَﻮَﻟَّﮭُﻢْ ﻣِﻨْﮑُﻢْ ﻓَﺎِﻧَّﮧ ‘ ﻣِﻨْﮭُﻢْ ﺍِﻥَّ ﺍﻟﻠَّﮧَ ﻻَ ﯾَﮭْﺪِﯼ ﺍﻟْﻘَﻮْﻡَ ﺍﻟﻈَّﺎﻟِﻤِﯿْﻦَ۔ ‏( ﺳﻮﺭۃ ﺍﻟﻤﺎﺋﺪﮦ : ﺍٓﯾﺖ ۵۱ ‏)

ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﺍﮮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻭﺍﻟﻮ ! ﯾﮩﻮﺩ ﻭ ﻧﺼﺎﺭﯼ ﮐﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﮧ ﺑﻨﺎﻧﺎ ،ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﻌﺾ ﺑﻌﺾ ﮐﮯ ﺩﻭﺳﺖ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﭘﮭﺮﺍ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﻧﮩﯽ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﻇﺎﻟﻤﻮﮞ ﮐﻮ ﮨﺪﺍﯾﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺘﺎ۔
ﺍﺱ ﺍٓﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﺿﺢ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﯾﮩﻮﺩﯾﻮﮞ ﺳﮯ ﮨﺮ ﮔﺰ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﮯ ﭘﯿﻨﮕﮯ ﻧﮧ ﺑﮍﮬﺎﻧﺎ ﯾﮧ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺍٓﭘﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﮯ ﺩﻭﺳﺖ ﮨﯿﮟ ﺍﺱ ﻭﺍﺿﺢ ﻣﻤﺎﻧﻌﺖ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺑﮭﯽ ﺍﮔﺮ ﺗﻢ ﺑﺎﺯ ﻧﮧ ﺍٓﺋﮯ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﯾﮩﯽ ﺳﻤﺠﮭﻮ ﮐﮧ ﺗﻢ ﺧﻮﺩ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﮩﯽ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﻮ۔ﺣﻀﺮﺕ ﻗﺎﺿﯽ ﻋﯿﺎﺽ ﻣﺎﻟﮑﯽ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :

’’ ﻭﻣﻦ ﻟﻢ ﯾﮑﻔﺮ ﺍﺣﺪﺍ ﻣﻦ ﺍﻟﻨﺼﺎﺭﯼ ﻭﺍﻟﯿﮭﻮﺩ ﻭﮐﻞ ﻣﻦ ﻓﺎﺭﻕ ﺍﻟﻤﺴﻠﻤﯿﻦ ﺍﻭ ﻭﻗﻒ ﻓﯽ ﺗﮑﻔﯿﺮﮬﻢ ﺍﻭ ﺷﮏ ﻗﺎﻝ ﺍﻟﻘﺎﺿﯽ ﺍﺑﻮ ﺑﮑﺮ ﻻﻥ ﺍﻟﺘﻮﻗﯿﻒ ﻭﺍﻻﺟﻤﺎ ﻉ ﺍﺗﻔﻘﺎ ﻋﻠﯽ ﮐﻔﺮﮬﻢ ﻓﻤﻦ ﻭﻗﻒ ﻓﯽ ﺫﺍﻟﮏ ﻓﻘﺪ ﮐﺬﺏ ﺍﻟﻨﺺ ﺍﻟﺘﻮﻗﯿﻒ ﻭﺍﻟﺸﮏ ﻓﯿﮧ ﻭﺍﻟﺘﮑﺬﯾﺐ ﺍﻭ ﺍﻟﺸﮏ ﻓﯿﮧ ﻭﻻ ﯾﻘﻊ ﺍﻻ ﻣﻦ ﮐﺎﻓﺮ ۔ ‏( ﺍﻟﺸﻔﺎﺀ : ﺝ۲ : ﺹ ۱۷۰۔ﺣﻘﺎﻧﯿﮧ ‏)

ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﺍﺟﻤﺎﻉ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮐﻔﺮ ﭘﺮ ﺟﻮ ﮐﺴﯽ ﻋﯿﺴﺎﺋﯽ ﯾﮩﻮﺩﯼ ﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﺟﻮ ﺩﯾﻦ ﺍﺳﻼﻡ ﺳﮯ ﺟﺪﺍ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﮨﻮ ﮐﺎﻓﺮ ﻧﮧ ﮐﮩﮯ ﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮐﺎﻓﺮ ﮐﮩﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﺗﻮﻗﻒ ﮐﺮﮮ ﯾﺎ ﺷﮏ ﮐﺮﮮ ﺍﻣﺎﻡ ﻗﺎﺿﯽ ﺍﺑﻮ ﺑﮑﺮ ﻧﮯ ﺍ ﺳﮑﯽ ﻭﺟﮧ ﯾﮧ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﮐﮧ ﻧﺼﻮﺹ ﺷﺮﻋﯿﮧ ﻭ ﺍﺟﻤﺎﻉ ﺍﻣﺖ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﮐﻔﺮ ﭘﺮ ﻣﺘﻔﻖ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺟﻮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮐﻔﺮ ﻣﯿﮟ ﺗﻮﻗﻒ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﻧﺺ ﻭ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﮐﯽ ﺗﮑﺬﯾﺐ ﮐﺮﺗﺎﮨﮯ ﯾﺎ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺷﮏ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﮐﺎﻓﺮ ﮨﯽ ﺳﮯ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ۔

ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﺼﻮﺹ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﻮﺋﯽ ﮐﮧ ﻋﯿﺴﺎﺋﯽ ﮐﺎﻓﺮ ﮨﯿﮟ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﮐﺎﻓﺮ ﻧﮧ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﺑﮭﯽ ﮐﺎﻓﺮ ﮨﮯ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﻭ ﻣﻮﺍﻻﺕ ﺣﺮﺍﻡ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮐﮩﻨﺎ ﭘﮍﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺑﻌﺾ ﻧﺎﻡ ﻧﮩﺎﺩ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ،ﻣﺤﺒﺖ ،ﺍﺧﻮﺕ ،ﺑﮭﺎﺋﯽ ﭼﺎﺭﮦ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﻦ ﮐﮯ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﻧﺎﻣﻮﮞ ﮐﯽ ﺍٓﮌﻣﯿﮟ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﭘﯿﺎﺭ ﻭﻣﺤﺒﺖ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﯾﺎﺭﯼ ﮐﮯ ﺍﯾﺴﮯ ﺗﻌﻠﻘﺎﺕ ﻗﺎﺋﻢ ﺭﮐﮭﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﺍﯾﮏ ﮔﻠﺪﺳﺘﮧ ﮐﯽ ﺷﮑﻞ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﻟﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﻦ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺗﮩﻮﺍﺭ ’’ ﮐﺮﺳﻤﺲ ‘‘ ﮐﻮ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﯿﺴﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﺎ ﺟﻨﻢ ﺩﻥ ﻣﺎﻥ ﮐﺮ ﺑﮍﮮ ﺩﮬﻮﻡ ﺩﮬﺎﻡ ﺳﮯ ﺍﺱ ﺩﻥ ﮐﻮ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﻞ ﮐﺮ ﻣﻨﺎﯾﺎ ﺟﺎﺭﮨﺎ ﮨﮯ ۔ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺍﺳﻼﻡ ﻧﮯ ﮐﺎﻓﺮﻭﮞ ﮐﮯ ﺗﮩﻮﺍﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﻮ ﮐﻔﺮ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ۔

ﮐﺮﺳﻤﺲ ﮐﮯ ﺩﻥ ﺧﺪﺍ ﮐﺎ ﻏﻀﺐ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ

ﺍﺧﺒﺮﻧﺎ ﺍﺑﻮ ﺑﮑﺮ ﺍﻟﻔﺎﺭﺳﯽ ﺍﻧﺎ ﺍﺑﻮ ﺍﺳﺤﺎﻕ ﺍﻻﺻﺒﮭﺎﻧﯽ ﻧﺎ ﺍﺑﻮ ﺍﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﻓﺎﺭﺱ ﻧﺎ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﺍﺳﻤﺎﻋﯿﻞ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ : ﻗﺎﻝ : ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﻣﺮﯾﻢ ﻧﺎ ﻧﺎﻓﻊ ﺑﻦ ﯾﺰﯾﺪ ﺳﻤﻊ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺯﯾﻨﺐ ﻭ ﻋﻤﺮﻭ ﺑﻦ ﺍﻟﺤﺎﺭﺙ ﺳﻤﻊ ﺳﻌﯿﺪ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺳﻠﻤۃ ﺳﻤﻊ ﺍﺑﺎﮦ ﺳﻤﻊ ﻋﻤﺮ ﺑﻦ ﺍﻟﺨﻄﺎﺏ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻋﻨﮧ ﺍﻧﮧ ﻗﺎﻟـ : ﺍﺟﺘﻨﺒﻮﺍ ﺍﻋﺪﺍٓﺀ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻟﯿﮭﻮﺩ ﻭﺍﻟﻨﺼﺎﺭﯼ ﻓﯽ ﻋﯿﺪﮬﻢ ﯾﻮﻡ ﺟﻤﻌﮭﻢ ﻓﺎﻥ ﺍﻟﺴﺨﻂ ﯾﻨﺰﻝ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﻓﺎﺧﺸﯽ ﺍﻥ ﯾﺼﯿﺒﮑﻢ ﻭﻻ ﺗﻌﻠﻤﻮﺍ ﺑﻄﺎﻧﺘﮭﻢ ﺗﺨﻠﻘﻮﺍ ﺑﺨﻠﻘﮭﻢ۔
‏( ﺷﻌﺐ ﺍﻻﯾﻤﺎﻥ : ﺝ۷ : ﺹ ۴۳۔ﺩﺍﺭﺍﻟﮑﺘﺐ ﺍﻟﻌﻠﻤﯿﮧ ﺑﯿﺮﻭﺕ ‏)

ﺗﺮﺟﻤﮧ : ﮨﻤﯿﮟ ﺧﺒﺮ ﺩﯼ ﺍﺑﻮ ﺑﮑﺮ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺍﺑﻮ ﺍﺳﺤﻖ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺍﺑﻮ ﺍﺣﻤﺪﻧﮯ ﺍﻥ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﺍﺳﻤﻌﯿﻞ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻧﮯ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺑﻦ ﻣﺮﯾﻢ ﻧﮯ ﺍﻧﮑﻮ ﺧﺒﺮ ﺩﯼ ﻧﺎﻓﻊ ﺑﻦ ﯾﺰﯾﺪ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺳﻨﺎﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﺑﻦ ﺍﺑﻮ ﺯﯾﻨﺐ ﺳﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﻋﻤﺮ ﺑﻦ ﺣﺎﺭﺙ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺳﻌﯿﺪ ﺑﻦ ﺍﺑﻮ ﺳﻠﻤﮧ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻭﺍﻟﺪ ﺳﮯ ﺳﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ؓ ﺳﮯ ﮐﮧ ﺍٓﭖ ؓ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺩﺷﻤﻨﻮﮞ ﯾﮭﻮﺩ ﻭ ﻧﺼﺎﺭﯼ ﺳﮯ ﺑﭽﻮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﮐﮭﭩﮯ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺩﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﮯ ﺷﮏ ﺍﻥ ﭘﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻧﺎﺭﺍﺿﯽ ﺍﺗﺮﺗﯽ ﮨﮯ ﻣﯿﮟ ﮈﺭﺗﺎ ﮨﻮﮞ ﮐﮧ ﮐﮩﯿﮟ ﻭﮦ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻧﮧ ﭘﮩﻨﭻ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﻧﺪﺭﻭﻧﯽ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﻣﺖ ﺟﺎﻧﺎ ﮐﺮﻭ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺗﻢ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻋﺎﺩﺗﯿﮟ ﺳﯿﮑﮫ ﺟﺎﻭ ﮔﮯ ‏( ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﮨﻮﺟﺎﻭﮔﮯ ‏) ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ :

ﺍﺧﺒﺮﻧﺎ ﺍﺑﻮ ﺍﻟﻘﺎﺳﻢ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﺑﻦ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻟﺤﺮﻓﯽ ﻧﺎ ﻋﻠﯽ ﺑﻦ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﺍﻟﺰﺑﯿﺮ ﺍﻟﮑﻮﻓﯽ ﻧﺎ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﺍﺑﻦ ﻋﻠﯽ ﺑﻦ ﻋﻔﺎﻥ ﻧﺎ ﺯﯾﺪ ﺑﻦ ﺍﻟﺤﺒﺎﺏ ﻧﺎ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻋﻘﺒﮧ ﺣﺪﺛﻨﯽ ﻋﻄﺎﺀ ﺑﻦ ﺩﯾﻨﺎﺭ ﺍﻟﮭﺬﻟﯽ ﺍﻥ ﻋﻤﺮ ﺑﻦ ﺍﻟﺨﻄﺎﺏ ﻗﺎﻝ : ﺍﯾﺎﮐﻢ ﻭ ﻣﻮﺍﻃﻨۃ ﺍﻻﻋﺎﺟﻢ ﻭ ﺍﻥ ﺗﺪﺧﻠﻮﺍ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﻓﯽ ﺑﯿﻌﮭﻢ ﯾﻮﻡ ﻋﯿﺪﮬﻢ ﻓﺎﻥ ﺍﻟﺴﺨﻂ ﯾﻨﺰﻝ ﻋﻠﯿﮩﻢ۔
‏( ﺷﻌﺐ ﺍﻻﯾﻤﺎﻥ : ﺝ۷ : ﺹ۴۳ ‏)

ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ؓ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺗﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﺍٓﭖ ﮐﻮ ﺑﭽﺎﻭٔ ﺍﮨﻞ ﻋﺠﻢ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺑﺎﺵ ﺳﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﺧﺎﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻋﯿﺪ ﮐﮯ ﺍﯾﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮﺍ ﮐﺮﯾﮟ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﻏﻀﺐ ﺍﺱ ﺩﻥ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ۔

ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ! ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ؓ ﺗﻮ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﺩﺷﻤﻦ ﮐﮩﮧ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮐﺮﺳﻤﺲ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺟﻤﻊ ﮨﻮﻧﮯ ﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺩﻥ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﻏﻀﺐ ﻭ ﻧﺎﺭﺍﺿﮕﯽ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﯾﮧ ﺟﻌﻠﯽ ﺻﻮﻓﯽ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺧﯿﺮ ﻭ ﺑﺮﮐﺖ ﻭﺍﻻ ﺩﻥ ﮨﮯ ۔ﺍﺏ ﮨﻢ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺎﻧﯿﮟ ﯾﺎ ﺣﻀﺮ ﺕ ﻋﻤﺮ ؓ ﮐﯽ ؟

ﮐﺎﻓﺮﻭﮞ ﮐﮯ ﺍﯾﺎﻡ ﮐﯽ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﻔﺮ ﮨﮯ

ﻣﻼ ﻋﻠﯽ ﻗﺎﺭﯼ ﺣﻨﻔﯽ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ : ؎

ﻓﯽ ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺍﻟﺼﻐﺮﯼ ﻣﻦ ﺍﺷﺘﺮﯼ ﯾﻮﻡ ﺍﻟﻨﻮﺭﻭﺯ ﺷﯿﺌﺎ ﻭ ﻟﻢ ﯾﮑﻦ ﯾﺸﺘﺮﯾﮧ ﻗﺒﻞ ﺫﺍﻟﮏ ﺍﺭﺍﺩ ﺑﮧ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﺍﻟﻨﻮﺭﻭﺯ ،ﮐﻔﺮ ﺍﯼ ﻻﻧﮧ ﻋﻈﻢ ﻋﯿﺪ ﺍﻟﮑﻔﺮۃ۔ )) ﺷﺮﺡ ﻓﻘﮧ ﺍﻻﮐﺒﺮ : ﺹ ۴۹۹ ۔ﺑﯿﺮﻭﺕ ‏)

ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﻧﻮﺭﻭﺯ ‏( ﻣﺠﻮﺳﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻋﯿﺪ ‏) ﮐﮯ ﺩﻥ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﭼﯿﺰ ﺧﺮﯾﺪﯼ ﺟﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺧﺮﯾﺪﺗﺎ ﺗﮭﺎ ،ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﺍﺱ ﺍﺷﺘﺮﺍﺀ ﺳﮯ ﻧﻮﺭﻭﺯ ﮐﮯ ﺩﻥ ﮐﯽ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﮐﺮﻧﺎ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ ﮐﺎﻓﺮ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ،ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﮐﮧ ﺍ ﺱ ﻧﮯ ﮐﺎﻓﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﻋﯿﺪ ﮐﯽ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﮐﯽ۔

ﻣﺰﯾﺪ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :

ﻟﻮﺍﻥ ﺭﺟﻼ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺧﻤﺴﯿﻦ ﻋﺎﻣﺎ ﺛﻢ ﺟﺎﺀ ﯾﻮﻡ ﺍﻟﻨﻮﺭﻭﺯ ﻓﺎﮬﺪﯼ ﺍﻟﯽ ﺑﻌﺾ ﺍﻟﻤﺸﺮﮐﯿﻦ ﯾﺮﯾﺪ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﺫﺍﻟﮏ ﺍﻟﯿﻮﻡ ﻓﻘﺪ ﮐﻔﺮ ﺑﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ﻭ ﺣﺒﻂ ﻋﻤﻠﮧ ﺧﻤﺴﯿﻦ ﻋﺎﻣﺎ۔
‏( ﺷﺮﺡ ﻓﻘﮧ ﺍﻻﮐﺒﺮ : ﺹ ۵۰۰ ‏)

ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺷﺨﺺ ﻧﮯ ﭘﭽﺎﺱ ﺳﺎﻝ ﺗﮏ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮐﯽ ﭘﮭﺮ ﻧﻮﺭﻭﺯ ﮐﺎ ﺩﻥ ﺍٓﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﻣﺸﺮﮎ ﮐﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﮨﺪﯾﮧ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻧﯿﺖ ﺍﺱ ﮨﺪﯾﮧ ﺳﮯ ﺍﺱ ﺩﻥ ﮐﯽ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﮐﺮﻧﺎ ﺗﮭﯽ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮐﻔﺮ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﭘﭽﺎﺱ ﺳﺎﻝ ﮐﯽ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﺑﺮﺑﺎﺩ ﮨﻮﮔﺌﯽ۔

ﺍﻭﺭ ﺍٓﮔﮯ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :

’’ ﻭ ﻋﻠﯽ ﻗﯿﺎﺱ ﻣﺴﺎﻟۃ ﺍﻟﺨﺮﻭﺝ ﺍﻟﯽ ﺍﻟﻨﯿﺮﻭﺯ ﺍﻟﻤﺠﻮﺳﯽ ﺍﻟﻤﻮﺍﻓﻘۃ ﻣﻌﮭﻢ ﻓﯿﻤﺎ ﯾﻔﻠﻌﻮﻥ ﻓﯽ ﺫﺍﻟﮏ ﺍﻟﯿﻮﻡ ﯾﻮﺟﺐ ﺍﻟﮑﻔﺮ ‘’

ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻣﺠﻮﺳﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﻮﺭﻭﺯ ﮐﮯ ﺟﺸﻦ ﮐﮯ ﺩﻥ ﻧﮑﻠﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﻣﺠﻮﺳﯽ ﺍﺱ ﺩﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﻮﺍﻗﻔﺖ ﮐﺮﻧﺎ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﮐﻔﺮ ﮐﻮ ﻻﺯﻡ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ ۔

ﺍﺏ ﻧﺎﻡ ﻧﮩﺎﺩ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭼﯿﻠﮯ ﺟﻮ ﮐﺮﺳﻤﻦ ﮐﮯ ﺩﻥ ﮐﯿﮏ ﮐﺎﭨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮔﯿﺖ ﮔﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺸﻦ ﻣﻨﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺭﮨﮯ؟
ﻋﻼﻣﮧ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﺷﮭﺎﺏ ﯾﻮﺳﻒ ﺍﻟﮑﺮﺩﺭﯼ ﺍﻟﺤﻨﻔﯽ ؒ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :

’’ ﻭﮐﺬﺍ ﺍﺟﺘﻤﺎﻉ ﺍﻟﺴﻤﻠﻤﯿﻦ ﯾﻮﻡ ﻓﺼﺢ ﺍﻟﻨﺼﺎﺭﯼ ﻟﻮ ﻣﻮﺍﻓﻘۃ ﻟﮭﻢ۔ ‏( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺑﺰﺍﺯﯾﮧ : ﺝ۳ : ﺹ ۱۸۶ ‏)

ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﺎ ﺍﺟﺘﻤﺎﻉ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻋﯿﺪ ﮐﮯ ﺩﻥ ﺍﮔﺮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﮨﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺳﺐ ﺑﮭﯽ ﮐﺎﻓﺮ ﮨﻮﮔﺌﮯ۔

ﻋﻼﻣﮧ ﺑﺰﺍﺯﯼ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺑﮍﯼ ﻋﺠﯿﺐ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺟﻮ ﺻﻮﻓﯽ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﮐﮯ ﺣﺎﻻﺕ ﮐﮯ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﻣﻮﺍﻓﻖ ﮨﮯ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻧﻮﺭﻭﺯ ﮐﮯ ﺩﻥ ﻧﮑﻠﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺍﻓﻌﺎﻝ ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﯾﻨﺎ ﺟﻮ ﻣﺠﻮﺳﯽ ﺍﺱ ﺩﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﺱ ﺩﻥ ﮐﯽ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮐﻔﺮ ﮨﮯ ،ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﮐﺎﻡ ﺍﮐﺜﺮ ﻭﮦ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﻣﺠﻮﺳﯿﺖ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﺍﺳﻼﻡ ﻻﺋﮯ ﭘﺲ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺩﻥ ﺍﻥ ﻣﺠﻮﺳﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻧﮑﻠﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻣﺠﻮﺳﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮐﺎﻓﺮ ﮨﻮﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮐﮧ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻋﻠﻢ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ ‘‘ ۔ ‏( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺑﺰﺍﺯﯾﮧ : ﺝ۳ : ﺹ ۱۸۶ ‏)

ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ﮐﺮﺍﻡ ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺟﺎﺕ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺭﻭﺯ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﻮﮔﺌﯽ ﮐﮧ ﮐﻔﺎﺭ ﮐﮯ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺗﮩﻮﺍﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﮐﺮﻧﺎ ،ﺍﺱ ﺩﻥ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺟﻤﻊ ﮨﻮﻧﺎ،ﻭﮦ ﺟﻮ ﺍﻓﻌﺎﻝ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﻮ ﮐﺮﻧﺎ ﯾﮧ ﺳﺐ ﮐﻔﺮ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺳﺐ ﮐﺎ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﻧﻈﺮ ﻣﯿﮟ ﮐﺎﻓﺮ ﮨﮯ ۔

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s